Poděkování

02.07.2013 19:50

Tábor je z námi a mně nezbývá , dřív,  než si utřídím myšlenky a fotografie , poděkovat všem , kdo se na přípravě a hladkém průběhu tábora podíleli. V první řadě MVDr Hance Juráškové, která celou dobu tábora vedla pokročilé hafany a jejich majitele, prošli spolu všechny disciplíny loveckých zkoušek a navíc se o nás všechny starala i jako veterinář a zdravotník tábora. Bez Hanky by mně nikdy nenapadlo tak rozsáhlou akci uspořádat. Všechno co umím, jsem se naučila od ní a tak jí vděčím i za své znalosti. Děkuji za všechny rady, pomoc s výcvikem za sebe i za všechny účastníky. Děkuji Honzíkovi, že mi pomáhal s výcvikem a se vším kolem tábora.  Dále děkuji všem svým kamarádům, kteří mně pomáhali a podrželi, když jsem to potřebovala. Mít za sebou bezva partu lidí je k nezaplacení . Nebudu je všechny jmenovat , abych na někoho nezapomněla, však oni vědí. Děkuji sponzorům, kteří se letos překonali a na tábor věnovali ceny, že by se ně nemusela stydět ani mezinárodní soutěž : Díky Hanko Outratová ( obchod Chovatelské a zahrádkářské potřeby Vizovice) , Díky Míšo Bartáková – Bracco ( lovecké a výcvikové pomůcky),díky Romano Nagyová – CZ Art ( výroba upomínkových předmětů a trofejí ) díky firmě Fitmin a Bayern, díky díky díky . Obrovské poděkování patří i majitelům RS Kopánky , kteří nám opět , tak jako loni naprosto vyšli ve všem vstříc a postarali se o to nejfajnovější zázemí , pohodu , plné bříška … no prostě o všechno , co jsme si jen mohli přát.Děkuji fotografům za fotky a nakonec to nejdůležitější : Děkuji všem účastníkům tábora , že utvořili bezva partu , že s námi vydrželi od rána do pozdní noci , že je baví práce kolem pejsků, že se stali součástí jejich života …. Protože i ten nejluxusnější tábor by byl bez takových lidiček k ničemu DÍKY !!!